första inlgget!,

ny blogg igen asså det vart nå konstigt med den andra men men.
tänkte berätta lite om dagen. vaknade 06 20 och kunde inte somna om så jag låg och drog mej typ till halv 8 för hade sov morgon till nio sen gick jag upp och gjorde mej iordning och sen hade jag typ en halv timme kvar innan bussen skulle gå så då tänkte att jag skulle va en duktig flicka så jag damsög nedervångnen  helt utan att någon sa till mej så det var bra. sen kom bussen typ 5 minuter sent så då trodde jag att jag skulle komma försent men sen när jag gick av vid konsum så stod det inga vid kyrk så jag fatta ingen ting för vi skull typ öva med kötill kulturnatten  så då ringde jag julia och när hon svara sa  att vi typ skulle sammlas i aulan så då fick jag skynda mej till skåpet och ta av mej jackan och sen gå till aulan  och där tog dom typ några bilder och så sen gick vi till kyrkan och var där och sjöng till 14 10 sen skulle vi gå till våra vanliga lektioner så då gick jag till so n och sen slutade  jag 15 10 så då först fäljde jag med iljans till bibloteket för han skulle typ lämna en film och sen gick jag till bussen. när jag kom hem så åt jag lite mellan mål och så och nu sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0