hos malin och emma,

sitter vid malin och emmas köksbord och fikar lite, kom typ nyss hem till dom. haha vi sluta typ  tio över 2 och sen skulle vi gå hem till dom för vi orkade inte vänta på bussen. det tog oss i timma och 10 minuter att gå hemm höhö...
idag i matsalen satt jag och åt med malin, frida , moses, oscar, david  och  melker. och då hällde jag litte krydda på moses mat och då vart han sur och hällde på melker som uppna hela locket och hällde på david mat  och då ville han inte ha det så då ställde han ner det på golvet haha.
och sen gick jag och hämta mat och sen när jag kom tillbaka och skulle sätta mej då drar malin undan stolen så jag ramlar bakåt och lägger mej på golvet hahah lite pinsamt..
 sen blir det innebandy trräning :) (Y)

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: det är du som är söt gumman! :)<3

2010-03-22 @ 19:50:34
URL: http://amandawir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0